25 Aralık 2012 Salı

Hastayiz,yine...

     Bu yil kisa hastaliklarla girdik,umarim artik son olur diye baslamak istiyorum.
Abimlerden döndügümüz haftasonu ufaklikta yine burun tikanikligi ve öksürük basladi.Doktora götürdüm yine bir önceki gibi oldugunu ve bol bol sivi tüketip temiz hava almasi gerektigini söyledi,birde surup verdi gönderdi bizi.Ayni hafta pazar günü gece durum kötülesince hastaneye gittik,viral bir enfeksiyon oldugunu söyleyen klinik doktoru ilacimizi degistirdi ve sadece agri kesici ates düsürücü surup verip yine ayni tembihlerle eve gönderdi bizi.
     Ertesi gün esim ve bende de bas agrisi ve kemik agrilariyla beraber hastalik vücudumuzda bas göstermeye basladi.1 ay oldu,gecmiyor...
     Her ikimizde doktora gittik,antibiyotiklere basladik.Sinüzit,enfeksiyon vs. vs. mahvetti bizi.Iyiyim dedikten hemen sonra yeniden yataga düsürüyor bu illet.
     Sonra kuzum yeniden hastalandi,yani zaten hastaydi ama kötülesti.Doktora götürdüm cigerleri temiz,kulagi biraz kizarmis ama ciddi degil,bogazi temiz dedi gönderdi.Daha kötü olmaya baslayinca ve normalde 36-37 arasi olan vücut isisi 38 küsürlere cikinca tekrar klinige götürdük,herseyin yine normal oldugunu-39,5 a kadar ates sayilmadigini- ve eger ateslenirse dönüsümlü olarak 2 ayri fitili verebilecegimizi söylediler.
     Yavrum dogum gününü hasta ve atesli kutlamak zorunda kaldi.Hic keyfi yoktu maalesef.1 hafta boyunca yine bir yüksek bir düsük atesle gecirdik.Bir bakiyorum 37,bir bakiyorum 39 küsür...Tekrar klinige götürdügümüzde bu defa baska bir doktor bademcik iltihabi oldugunu söyledi ve atesini düsürdüler.Ve en sonunda antibiyotik tedavisine basladik...Suan durumumuz eh iste,yeni yeni düzene girmeye basladi hayatimiz...
     Yani kisacasi 1 aydir kesintisiz hastayiz...Ve bizi gectim artik,ogluma üzülüyorum.Kac defa gittik doktora enfeksiyon oldugu icin antibiyotik veremediler,haklilar bisey diyemem,ilac müptelasi biri de degilim zaten.Ama atesinün yüksek oldugu hafta da ates iyidir,ateslenmesi vücüdunun direndigini gösterir vs. beni oyalayan internet,doktor ve eczaci hanima da kizamiyorum,kendime kiziyorum niye dinledim onlari,tekrar götürseydim diye..Bogazi bu kadar kötü olmazdi en azindan...
    Nitekim simdi antibiyotik kullanmak zorunda kaldik ve cok sükür atesi yok en azindan...
Dün aksam kocisin ve benim de yine bogazimiz agrimaya basladi,ve bugün kocis yatakta yine :(
Bakalim beni tekrar ne zaman ele gecirecek bas belasi virüsler...
Mevsim nedeniyle hasta olan herkese gecmis olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder