10 Haziran 2011 Cuma

Bebegim Büyüyor- 6 Aylik Bebek Gelisimi

     181 günlük oldu yavrukusum…6 ay 1 günlük…Yari yasina geldi bile…Zaman ne cabuk geciyor…Icim kabariyor yine…
     Bu ay oglumda ki degisiklikler ve yeniliklere geceyim daha fazla duygusallasmadan:
·         Saga,sola ve hatta yüzüstü rahatlikla dönebiliyor.
·         Uzunca bir müddet yüzüstü oyalanabiliyor,poposunu kaldiriyor.
·         Yüzüstü pozisyondan sirtüstü pozisyona gecebiliyor ( yalniz bunda henüz zorlaniyor).
·         Rahatlikla oturabiliyor,ama uzun süre oturdugunda dengesini kaybedip düsüyor.
·         Ayaklarini tutup,onlari agzina götürüyor.
·         Ayna askimiz son gaz devam ediyor,kendini dakikalarca hayran hayran izliyor J (sarayli diyoruz biz ona).
·         Ilgi cekmek icin öksürme taklitlerine simdide hapsurma taklitleri eklendi.
·         Babasina ve bana sariliyor,yüzümüzü isirmaya calisiyor,yaliyor J
·         Oyuncaklarindan cabuk sikiliyor ve ilgisi hemen baska birseye yogunlasiyor.
·         Kucagimizdan yere inmek icin direniyor,mizmizlaniyor.
·         Ayaklari yere cok saglam ve uzun süre basiyor.
·         Yemek yerken elimdeki kasigi kavrayip agzina götürüyor.
·         Eline aldigi herseyi dikkatle inceleyip,sallayip,saga sola vurup bundan zevk aliyor.
·         Anne nerde dediklerinde bana bakiyor ( itiraf ediyorum bu ayin en sevdigim kismida buydu )
·         Cee-ee en sevdigi oyunlarin basinda geliyor .
·         Birden boyu uzadi yine.80 bedenden de ciktik,86 giyiyor artik…
Bu ayida böylece bitirmis olduk..Bakalim sirada neler var,heyecanla bekliyorum…

Not: Yine,yeniden hatirlatmak istiyorum,her bebek farklidir,her bebegin gelisim sürecleride farklidir.Bu yazdiklarim sadece benim bebegim icin gecerli durumlardir ve baska hicbir bebek icin referans alinmamalidir..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder