26 Eylül 2011 Pazartesi

Tatil Hazirliklari

     Gecikmeli de olsa Türkiye tatilimize 12 gün gibi az bir zaman kaldi.Artik öyle bir noktadayiz ki,günleri sayar olduk.Yaticaz-kalkicaz,yaticaz-kalkicaz diyip duruyoruz esimle.Cok bunaldik!!Yagmurdan,soguktan,rahatca gezip tozamamaktan,denize,havuza girememekten...Esim bitmek bilmeyen yogun is temposu nedeniyle bu yil daha da bir bunaldi..Canim...
     Sayili günler hizla gecerken benim tempomda iyiden iyiye artti.Herseyi esimin is cikis saatine göre ayarlayip atiyoruz kendimizi sokaga.Alinacaklar,hediyeler,eksikler,randevular derken oglusun uyku vaktine kisa bir süre kala evde olabiliyoruz.
     Her zaman ki gibi yine gidecekler listemi coktan hazirladim.Birseyler unutup tüh demektense herseyi planli yaparim daha iyi mantigiyla listem elimde hazirliklara basladim.Bebekle tatil bircok seyi ayni anda düsünmeyi gerektiriyor.Listenin neredeyse tamami sadece oglusa ait.Bizimse pijamalar,telefon sarjlari disinda listemizde birsey yok :)
     Araba koltugunu bir internet sitesinden annemlerin adresine siparis verecektik ki burda kullandigimiz koltugu rahatlikla götürebilecegimizi ögrendik ve vazgectik.O masraftan kurtuldukta denilebilir :)
     Yeni bir buggy dedikleri daha hafif ve kücük cocuk arabasi almaya karar verdik.Birkac magazaya baktiysakta begendigimiz arabanin istedigimiz rengini bulamadik henüz.Birkac güne kadar onuda halletmemiz gerekecek.
     Kavanoz mamalari bir önceki kisa tatilimde yanimda götürmüstüm,iyi ki de götürmüsüm.Bu defa esim ve Türkiye´de ki arkadaslarim hepsini bulabilecegimi söyleseler de icim rahat degil cünkü internet sitesinde oglusa yedirdiklerimin aynilarini bulamadim,cesit konusunda sikinti yasayacagimiz kesin!Biberon ve kasik mamalarini yanimda götürecegim ama.
     Bez konusunda da sikinti cekecegimi düsündüm cünkü kullandigimiz bezin aynisi yok ve ayni markanin baska bir bezini denemis olmama ragmen begenmemistim.
Sampuanini,ilaclarini da burdan götürecegim.Ama giysi,oyuncak götürmeyecegim cünkü Türkiye´de GAP var ve bu benim icin büyük nimet :) Nike,Puma gibi ayakkabilar da Türkiye´de cok daha uygun.
Mama sandalyesini de oradan alacagiz,herhangi bir sandalye isimizi görür,malum sandalyesiz yemek yedirmek cok güc.
     Listemde ki detaylar simdilik bunlardan ibaret.
     Bu haftasonu bir kuzenimiz daha evleniyor ve abimlerde dügün bahanesiyle bana geliyorlar.Yengecigimle birazcik alisveris yapip cene calmayi özledim.Haftasonumuzda bol kosturmacayla gececek.Sonra tatiiiiiillllllllll :)
     Bir an önce iyilesip(feci üsüttüm) hazirliklara kaldigim yerden devam etmek istiyorum.
     Yatcaz-kalkcaz,yatcaz-kalkcaz,yatcaz-kalkcaz..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder