26 Eylül 2011 Pazartesi

Dövme Yaptiriyorum!

     Dogru okudunuz,dövme yaptiriyorum!
     Oldum olasi ilgim vardi dövmelere,ama öyle tüm vucudu saran dövmelere degil,daha ufak ama estetik duranlara.
     Oglumun dogumundan sonra da aklima koymustum onun ismini yazdirmayi.Ama emzirme döneminde enfeksiyon riskine karsi yapilmadigini ögrenince bu fikrimi erteleyip durmustum.
Malum artik emzirme dönemimiz sona erdi.Bende bu hayalimi hayata gecirmeye karar verdim.Esime fikrimi acinca önce direk ´Olmaz,ben istemiyorum.´dedi.
     Gel zaman git zaman sürekli bir firsatini yakalayip dövme hakkinda konusup esimi yordum itiraf ediyorum.Esimin bürosunun alt katinda ki dövmeciyide gözüme kestirdikten sonra bu sözlü tacizlerimin dozunu artirdikca artirdim ve en sonunda esim pes etti.Ama bir sartla´ 2-3 senelik gecici dövmeler varmis,onlardan olursa tamam,yaptirabilirsin.´ Haydaaaaaa!!! Esimin onaylamadigi seyleri yapmaktan hoslanmiyorum evet,ayni sekilde esimde bana karsi ayni hassasiyeti gösterir ve bu durumdan cok memnunum aslinda.Dövme konusunda da gidip haberi yokken yada katiyen istemiyorum derken yapmak bana hic dogru gelmezdi!
     El mahkum,hic yoktan iyidir diyerek dövmecinin yolunu tuttuk,adam ve kadinda sagolsunlar öyle bir seyi yapamayacaklarindan bahsettiler :) Peki biz bir daha düsünelim diyerek ciktik.Yüzüm düstü tabii...
Buna dayanamayan canim kocacim kalici dövme icin onay verdi ve solugu yine dövmecide aldik.Tasarimi bulma asamasi bitti,simdi dövmeyi yapacak adam tasarimin üzerinde oynamalar yapacak ve harika bir ambigramla oglumun ismi yazilacak bilegime.
     Yalniz tek sorun tatile gidecek olmamiz dövme icin hic iyi olmayacakmis ve solma yapabilirmis.O yüzden tatil dönüsü,7 Kasimda randevulastik.
     Cok heyecanliyim..Bence cok güzel ve siradisi bir dövme olacagi kesin :)
     Bir dilegime daha yaklasmis olmanin verdigi sabirsizlikla konuyu noktaliyorum.Yakindaaaa,coook yakinda dövmemle beraber dönecegim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder