15 Kasım 2011 Salı

Tatilden Döndük!

     Gectigimiz hafta tatilden döndük.Yine gündelik islerin rutinine kaptirdik bile kendimizi.4 hafta aslinda uzun bir zaman ama bizim icin 4 gün gibi gecti.
     Ilk hafta Antalya-Lara´daki Mardan Palace´de kaldik.Hava sartlari her ne kadar bizden yana olmasa da epey dinlendik,eglendik.Otel hosumuza gitti,daha önceki yillarda gittiklerimiz kadar eglencesi,aktivitesi olmasada dinlenmek icin ideal bir secimdi.En cokta yavrukus eglendi,havuzdan hic cikmadi,otelin maskotu oldu.Kalan 3 hafta boyunca da Ankara´da annemlerdeydik.Kuzenler,akrabalar,amcalar,halalar...Cok keyifliydi hersey ve ayni zamanda yogun..Yavrukus bir sicak bir soguk derken hasta oldu.Tam gecti derken yeniden nüksetti,onunla ugrastik biraz ama keyfi hep yerindeydi.Yeni yeni seyler ögrendi,sosyal kelebek olup kucaktan kucaga gezdi.Dis bugdayimizi yaptik,eglendik,yedik,ictik..Bol bol alisveris yaptik,arkadaslarimizla bulustuk,kuzenlerimizde takildik...Götürdügümüzün iki kati yükle de eve döndük..Kisacasi hem esim icin,hem benim icin hemde yavrukus icin harika bir tatildi.
     Ve döndük yine kosturmacanin icine.Artik önümüzdeki 1 yil  gelecek yilki tatilin hayalini kurar dururuz...Ben hayal kurmaya daha geldigimiz aksam basladim...
Günlük yapmam gereken isler icin bile fazla vakit bulamiyorum,oglus uyudugunda ise ancak bir iki mail okuyup kitaplara gömülüyorum daha cok.Firsat buldukca buralarda olmaya calisacagim...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder