24 Kasım 2011 Perşembe

Hastalik,Atak ve Dis cikarma

     Öyle yorgunum ki,kolumu kaldirmaya halim yok.Suan lambadan bir cin ciksa ve dile benden ne dilersen dese,gözümü kirpmadan, bana sicacik yorganin altina girip huzurla uyumak icin 24 saat ver derdim...O kadar feci durumdayim yani..
     Bebegi uyku sorunu yasayan anneleri su 10 günlük zaman dilimi icinde öyle iyi anladim ki...Allah hepsinin yardimcisi olsun,ne diyim...
     Benim minik oglum bi 10-15 gün önce üsütmüstü,doktor cigerlerinde birsey yok diyip bir surupla eve göndermisti bizi.1 haftanin sonunda hem rutin kontrole gittik hemde hastaligina bakti ve gectigini söyledi.Oh dedik,rahatlariz artik..nerdeee??
     Hemen sonra atak basladi,hani su kacinci haftalarda oldugunu adimizdan daha iyi bildigimiz büyüme ataklari...2 gün kadar da bununla geceyi gündüz ettik..Bu da gecti derken azi disleri kabardi ve yine 2 gün ne yedi,ne uyudu.Sürekli agladi.Sag ve sol üstlerde 2 tane kocaman azi disimiz oldu.Heh dedik,sanirim bu defa bitti..Hoppalaaa yine uykusuz geceler basladi,bu defa cikan azi dislerin dis etinin icinde kalan kisimlari ve alt azi disi ve köpek disi cikiyordu...
     2 gece önce cok güzel uyudu,yedi,keyifliydi...Cok sükür atlattik dedik...Nerden bilelim yine yeniden hastalanacagini!
     Dün gece hastalik atesle beraber geldi.Atesi kontrol altina aldik ama bu defa da burun akintisindan uyuyamadi oglum.Yine ailece ayaktaydik yani..
     Doktora götürmedim,bir yanim götür dese de diger yanim muayenehaneler mikrop yuvasi,kas yaparken göz cikarmayalim dedi.Eger gece yine fenalasirsa bu defa acile götürmeyi planliyorum...
     Hastaligi,atak haftasini ve dis cikarma kabusunu yine bir arada yasadik..Teker teker gelin artik,vallahi dermanim kalmadi...
     Yazmasi zor,okumasi daha zor ama en zoru da yasamakmis..Allah daha büyük dert vermesin ve hic bir bebek hasta olmasin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder