18 Nisan 2012 Çarşamba

Türkiye´den Sürpriz

     Gectigimiz hafta cok güzel bir sürpriz yapti annemler bize.Kuzenimizin dügünü ve torun sevme ziyareti nedeniyle annem önce bizde,dügünden sonra da abimlerde kalacakti.Annem gelmeden bir gün önce babamla görüstük,istedigin birsey var mi diye son kez sordugunda haydi topla bavulunu sende gel demistim,bin dereden su getirdi tam 2 aydir yaptigi gibi.Annemi ucaga bindirdikten sonra mesaj yazdi ve haber verdi annen ucaga bindi diye.
     Sabah esim,annemi almak icin cikti,bizde yavrukusla evde kaldik.Kapi caldi,önce annem,sonra esim girdiler iceri.Sarildik,öpüstük.Sonra kapi yine caldi,komsudur dedim ama benim komsularim bebek uyuyordur diye asla kapiyi calmazlar,ya tiklatirlar ya da not birakirlar,hele hele sabahin köründe asla..Esim sen ac dedi,actim ve ta taaaaaaam,Babam!
     Sok oldum,cok heyecanlandim,cok sevindim.Kirk kez sarildim herhalde inanabilmek icin :)
     Gercekten de son zamanlarda aldigim en iyi sürpriz buydu.Babam tam bir oscarlik performans gösterdi,tam 2 ay sakladilar bizden.Havaalanina birakan amcama bile son ana kadar söylememisler.
     Büyükbaba ve anneanneyle doya doya vakit gecirdi yavrukus.Hepimize iyi geldi bu bulusma :)
     Annecigim,babacigim cok tesekkür ederim geldiginiz icin.Böyle süper sürprizlerinizin devamini bekliyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder