20 Mayıs 2011 Cuma

6.Hastaliktan Bizde Nasibimizi Aldik

     5 Mayis  carsamba günü oglumun hafiften atesli oldugunu hissettim ama bir süre sonra normale dönünce üzerinde durmadim.Persembe günü sabahina ates icinde uyandik ve yogun bir takibe aldim yavrukusu.Atesi bir düsük,bir yüksekti.O hafta bogazi agriyan kocisime sucu attim hemen.Ama bir taraftanda yaptigim dengesiz ölcümler kafami karistiriyordu ve yaninda istahsizlik ve  huysuzluktan baska hicbir belirti yoktu.Aksam üzeri kusmaya basladi ve doktora götürmeye karar verdigim bir anda hersey yine normale döndü ve vazgectim.Kusmasinida ictigi koca bir biberon caya bagladim.Hatta alisverise bile ciktik,cokta sakindi.Ateside normale dönmüstü fitil bile atmadan.Ama o gece uykusu felaketti,her saat aglayarak uyandi,emmek istemedi,uyumak istemedi..Hicbir sekilde yatistiramadik oglumu.Sabah 7den önce uyanmayan yavrum saat 5te ayaga dikti bizi..
     Cuma günü atesi yine hafif oynasada cok sorun yaratmadi ve Cuma,Cumartesi bizi resmem mum etti ufaklik.Uykuya direndi,yemeye direndi,mizmizlandi,kucak istedi,odadan ciktigim an agladi,sokuldu bana…Bu defada aaa simdide 23.hafta gibi olmasi gereken büyüme atagi geciriyor dedik.Hakikatende,atesli günleri bir kenara birakirsak atakta gecirdi..Pazar günü itibariyle ne ates,ne huysuzluk..hepsi gecip gitti…
     Ama 10 Mayis Pazartesi günü,üzerini degistirirken göbeginden boynuna kadar minik kirmizi noktaciklar gördüm.Hic önemsemedim cünkü oglum cok acik tenli oldugu icin dokundugumuz yer hemen kizarir zaten.Sürekli takip ettim,bir cok belirgin bir sönük devam etti ve oglumda en ufak baska bir belirti yoktu…
     Nedir neyin nesidir derken artik Sali günü doktora götürdük ve ilac yada herhangi birseyin fayda etmeyecegini,kendiliginden gececegini söyledi ve nitekim öylede oldu.Ertesi gün hicbirsey kalmamisti.. 6.hastaligi da böylelikle atlatmis olduk..
     2 Hafta oldu arsivi kurcalarken bu yazimi tamamlamadigimi gördüm..Neyse..Telafi ettim simdi J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder