4 Mayıs 2011 Çarşamba

Oyuncak Kralliginda Büyüyen Cocuk

     Tek kiz torun olarak kalabalik bir ailenin icine dogunca e haliyle iki magaza dolduracak kadar oyuncaga sahip olarak büyüyorsunuz.Binbir cesit Barbie bebegim,kücüklü büyüklü,boyumu asan Fatos bebeklerim,cay-kahve-tencere-tava bilmem ne ivir zivirlarim vardi,odalar,kutular dolusu…Aksama kadar kendi kendime oynar dururdum,cokta severdim hepsini ama daha farkli eksiklikler tattirdi bana bu bolluk…
     Bir kere disarda oynamama izin verilmezdi hic,tek kiz cocuk bendim,diger kiz kuzenlerim genc kiz olmuslardi coktan,evimiz cadde üzerindeydi ve yakinda oyun alani yoktu.Benden 6 yas büyük olan agabeyim ve ayni apartmanda oturdugumuz tüm kuzenlerim disarda bisiklet sürerken,top oynarken,saga sola kostururlarken  ben süs bebegi gibi özenle giydirilir,bas köseye oturtulurdum.Aklim giderdi onlarin oyunlarina,aralarina karismak isterdim hep.Sadece memlekete gittigimizde agaclara cikar,su birikintileriyle oynar,aksama kadar eve girmek istemezdim.Annem-babam ellerinden gelenin hep en iyisini verdi bana,her zaman söylerim bunu,cok seviyorum onlari…Tüm cevrem tarafindan bana hersey serbestti,aglatilmazdim,ne istersem yapilirdi.Aksama kadar amcamlara,ordan halamlara,ordan diger amcamlara gezer durur,maskot gibi kucaktan kucaga dolasir,deli gibi sevilirdim.Cokta mutlu bir cocuktum,cok ilgi gördüm,bunun hayatimda büyük bir yeri var mutlaka ama simdi simdi farkettigim bir gercek var, o da kalabaligin icinde cokta yalniz olusum…
     Belki suanda yalnizligi seviyor olmam,kalabaliga duydugum özlemin yani sira kendi kendimede yetmeyi biliyor olmam bu yüzdendir,bilemiyorum.Ama isterdim ki herseyimi paylasabilecegim bir yasitim olsaydi,yada bir kardesim…Yeri gelince hayir denseydi banada,kizsaydim,kavgada etseydim,sonra öpüsüp koklasip barissaydim…Dedigim gibi koca bir oyuncak yiginiyla büyüdüm ben,kardessiz,arkadassiz…Buda bende her zaman eksikligini hissettirdi…
     Oglumun önüne binbir cesit oyuncak koyup,hadi oyna,herseye sahipsin demeyecegim!Onun o minik sandigimiz kocaman dünyasinda sadece oyuncaklar yok cünkü!Disarda kosup oynamaya,kirazi agacin tepesinde yemeye,su akan bir arkin üstüne camurdan köprü yapmaya,kosarken düsüp dizini kanatmaya,bir ucurtmanin pesinde kosmaya,onlarla oynamaktan zevk alacagi bir sürü arkadasa ,zamani geldiginde kardeslere ihtiyaci var cünkü…
     Oyuncak kralliginda büyümüs yalniz bir prensestim ben,oglumuda bu kralliga hapsetmek istememem iste bu yüzden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder