14 Mayıs 2011 Cumartesi

Ödüllendirdim Kendimi!

     Bugün kendime cok cici bir ödül aldim.Aslinda iki ödül.Ne ödülü mü?Bilmem,öyle canim istedi..Tek basina cocuk büyütmek ödül almaya yetecek bir durum olsada,öylesine,icimden geldi diyelim ;)
     Gelelim yeni cicilerimin birincisine;
     Tommy Hilfiger´in yeni cikardigi Hilfiger Peach Blossom…Himmm…Tam bir yaz kokusu…Günlük kullanim icin tavsiye edebilirim…Acikcasi parfüm iceriklerini bilmem…Icindeki koku kaynagina görede parfüm almisligim yoktur…Kokladigim an beni bir yerlere götürebilmeli benim parfümüm…Aklimin kuytu köselerinde kalmis bir aniyi aniden canlandirabilmeli…Bugün aldigim bu hafif yaz kokusu da daha kokladigim an,2003 yili Haziran ayina götürdü beni…Esimle henüz sevgili bile degilken,beraber kutladigimiz ilk dogum günümde bana aldigi parfümün kokusu… J
  Kisacasi parfüm koleksiyonuma bir yeni cici daha ekledim,seviyorum ne yapayim,koca bir günümü Douglas magazasinda gecirebilirim,öyle de bir deliyim iste bu konuda(e sadece bu konuda degil,biliyorummmJ) JHamileligim boyunca kullanamadim,oglum 5 aylik oldu ve yeni yeni giysilerimde ve saclarimda kullanmaya basladim…Gözüme kestirdigim birkac yeni parfüm daha var,aldigimda onlarida paylasirim…Yasasin güzel kokularJ
    Bir diger ödülümde harika bir klasik müzik cdsi seti.3 cdden olusuyor.Dinledigim,sevdigim tüm sanatcilarin harika eserlerinin sadece klavyeyle yeniden hayat bulmasi…Klavye sesine karsi asiri duyarli olan yavrukus arabada,daha ilk parcada sakinlesip gülücükler sacmaya baslamisti bile…Demem o ki,eger sizde´ klasik müziksiz asla´ diyenlerdenseniz Sony Music yapimi bu yapiti arsivinize mutlaka eklemelisiniz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder