3 Temmuz 2011 Pazar

Yeni Araba Koltugumuz

     Kullandigim,begendigim ve tavsiye ettigim ürünleri sizlerle de paylasmak benim icin zevk J Cünkü malumunuz bebek ürünleri seciminde titiz davranmak gerekiyor.Ve secim yaparken o magaza senin bu magaza benim gezerken,bir bir etiketleri,icerikleri vs.okurken insanin akli allak bullak olabiliyor.Kendimden biliyorum J Iste bu nedenledir ki begendigim,arastirdigim belli basli ürünleri sizlerle seve seve paylasiyorum…

     Araba koltugunun öneminden bahsetmeme gerek yok sanirim.Yada var aslinda…Maalesef…Türkiye´de de bu konuda yasal zorunluluklar olsa da kurallara uyan cok az insan var.Nasil bir mantikla hareket ediyorlar anlamiyorum.Bebegi-cocugu kucaga alipta yola cikan anneler babalar ise hic gözüme görünmesinler.Yok alisamadi,yok koltukta agliyor diye aldim diyenlere hic söyleyecek lafim yok!Ben yasadigim ülkede bebek agliyor diye kucagima aldim diyen bir kisi dahi görmedim!Agliyorsa bebegi kucaga almadan da gayet güzel sakinlestirebileceklerini kendileride cok iyi biliyor aslinda...Hele ki fiyati yüksekti diye almadik falan diye de hic konusmasinlar,araba alabiliyorsa bir insan gayet tabii araba koltuguda alabilir!Bahaneler ardina saklanmayi huy edinmis bir toplum olduk ciktik!Tipki kütüphaneleri akil edemeyip (!)kitap okuyamamayi da fiyatlara bagladiklari örnegindeki gibi…Neyse…Kisacasi araba koltugu hayati önem tasiyor,lütfen lütfen lütfen ihmal etmeyin,yavrularinizi tehlikeye atmayin…

Gelelim bize…

Yavrukus artik ,yok yok aslinda coktandir maxi cosisine büyük geliyor.Ayaklari tasiyor,vücudunu rahat hareket ettiremiyor ve sürekli tavani izlemekten dolayi oldukca bunaliyordu.Daha da önemlisi elbette ki isin emniyet kismiydi…Bizde uzun arastirmalarimizin sonucunda yavrukusu kaptigimiz gibi bebek magazasinin yolunu tuttuk.Güvenlik testlerinin sonuclarini neredeyse ezbere bilerek gittigimiz magazada,yine de magaza calisanindanda ayni seyleri duymak istedik.En güvenilir,en iyi araba koltugu hangisi dedigimiz anda bir kezde magaza görevlisinden tüm detaylariyla ürünün test sonuclarini ve özelliklerini dinledik.Hatta yavrukusu yeni araba koltugu adayi ürüne koyup kisa bir deneme bile yaptik.Yavrukus icinde emanet gibi durmadi,herseyi tam tamina oturdu ve alip ciktik.Kesinlikle dogru bir secim yaptigimiza inaniyorum.

Simdi gelelim yeni araba koltugumuz  Kiddy Guardian Pro 2 ´nin özelliklerine;

·         Öncelikle 2011´de yapilan testlerden acik ara farkla en iyi sonucu almis.

·         9-36 kilo arasi kullanima uygun,eger gruplandiracak olursak 1-2 ve 3. gruplari kapsiyor.

·         12 yasina kadar kullanima uygun.

·         Gögüs kismini destekleyen aparati sayesinde olasi bir kaza aninda maksimum güvenligi sagliyor.

·         Darbe emicileri var.

·         Her türlü ayarlamaya acik bir ürün,yatma ayari,yükseltme ayari mevcut.

Ürünün detaylarini burada bulabilirsiniz…

Kaynak: www.kiddy.de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder