19 Aralık 2011 Pazartesi

Ev Düzenlemede Pratik Bilgiler

     Düzenli olmayi sevdigimden burada bahsetmistim.Yalniz dikkat,düzenli olmayi sevmekle titizlik arasinda cok fark var :) Her neyse...
     Evim cok kücük bildiginiz üzere.1 büyük oturma odam,yatak odam,banyom ve mutfagim var.He birde minik bir balkon.Ev kücük olunca haliyle ortaligin derli toplu görünmesi daha da güclesiyor.Onca esya hep kücücük yerlere sigdirilmak zorunda kaliyor.Resmen tikis tikis,üst üste bir görüntü olusuyor.
     Yaklasik 1 sene daha burada yasamak zorunda oldugumuz icin bu minik ama sevimli evimde nasil daha düzenli olabilirim konusu sürekli gündemimde.Arastiriyorum,düsünüyorum,deniyorum.
     Burada nevresim ve yorganlari daha az yer kaplayacak ve daha düzenli görünmesini saglayacak vakumlu hurclardan bahsetmistim.Simdi de biraz büyükce kutulardan bahsedecegim.
Ikea´dan aldigim bu seffaf kutular bazasiz ve epey yere yakin yatagimizin altina rahatlikla sigdilar.Cok farkli boylarda ve genisliklerde olan kutularda var.Evin herhangi bir yerine sigdiramadigim ayakkabilarimi ve canlatalarimi icine yerlestirdim.Kutunun seffaf olmasi aradigim esyayi kolayca bulmami sagliyor.Bizim yatagimizin altina bu kutulardan 4 tane sigdi ve yanlarda daha minik kutular icin de fazlasiyla yer kaldi diyebilirim.
Ve yine Ikeadan alip dolap üstlerine yerlestirdigim bu kutulara da misafirlerim icin ayirdigim havlular,kullanmadigim masa örtüleri vs. ve yine dolaplara sigdiramadigim evrak,kitap vs. yerlestirdim.Hem dekoratif duruyorlar hemde gercekten cok pratikler.Her ikisinide öneririm :)



Resimler www.ikea.com ´dan alintidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder