1 Aralık 2011 Perşembe

Parfüm Önerilerim

     Parfüm delisi oldugumdan bahsetmistim.Kokularin büyülü dünyasinda kaybolmaksa benim icin bir hobi.Douglas gibi büyük parfümerilerde saatlerimi harcadigim olmustur.Ama ne yazik ki hala parfümlerin iceriklerinde neler var bilmem,ayirt edemem.Sectigim kokunun beni bir yerlere götürmesine göre karar veririm.Birine hediye alacaksam -belki klasik bir secim ama- sevdigim,ona yakisacagini düsündügüm kokulari vermeyi severim.E tabii bana hediye gelecekse de parfüm ilk tercihimdir ;)
     Hemen hemen son 5 yilin,vazgecemedigim kokularini paylasmak istedim.Iste mevcut listemdekiler ;

  • Lancôme -  Hypnôse 
  • Lancôme - Trésor 
  • Dior - Hypnotic Poisons 
  • Chanel - Chance 
  • Giorgio Armani -  Code Femme 
  • Gucci - Rush 2 
  • Bvlgari - Omnia 
  • Calvin Klein - Ck One 
  • Chloe - Chloe 
  • Jimmy Choo - Jimmy Choo 
  • Tommy Hilfiger - Hilfiger Peach Blossom 
  • Diesel - Femme Unlimited
  • DKNY - Be Deliciou Fresh Blossom 
  • Yves Saint Laurent - Parisienne 
  • Escada - Especially Escada 
     Escada en son favorim.Cok begendigimi söyledigimde esimin ince jestiyle gecen ay koleksiyonuma girdi :)Gercekten cok seviyorum ve uzun yillar kullanacagima eminim.Bunlarin haricinde daha uygun fiyata olan Victoria Beckham,Beyonce,Heidi Klum ve Halle Berry parfümleri de günlük kullanim icin cok güzeller.Simdilik benden bu kadar,sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder