1 Mart 2011 Salı

Cok Gec Tanistigim Kurtaricim..

Malumunuz yakinda minik yuvamiza bir minik misafirimiz gelecek..Böyle söylerken cidden hersey insanin gözüne cok sevimli geliyor,minik tulumlar,minik battaniyeler,oyuncaklar...Ama inanin bu sevimli dünyanin birde diger yüzü var maalesef...Mekan sorunu...Nereye sigacak minik diye adlandirdigimiz bir bebegin akil almaz fazlalikta esyalari...
    Bu memlekette en büyük villa sayilan evler bile 120 metrekareyken,o büyüklükte bir apartman dairesinde oturdugumu düsünmediniz herhalde..Düsünmeyinde zaten cünkü bizim evimiz gercekten minnacik bir kutudan daha minik:)Odalarim bir cok eve nispeten genis ama sayisi az...Büyükce bir oturma odam,ortalamanin üstü genislikte bir mutfagim,minik bir banyom ve yine yatak ve dolap sigdiracak genislikte bir yatak odam var..(Ortalamalari lütfen Türkiyedeki gibi oda basina 30 metrekare falan hesaplamayin:))
Ev minik olmasina minik ama kullanisini hic bir evede degismem dogrusu..Temizle cik cinsinden:)Neyse...

Ama ama ama olay sadece bundan ibaret degil iste...Peki ya onca misafir yorganlari,yastiklari,nevresim takimlari...Onlar nereye gelecek?Yerlerinde kalsalar bebek icin hijyenik ve sakin bir ortam saglayacak mi benim yatak odam?Zaten oda yeterince daralacak,birde o kadar esyanin görünmesi daha bir daraltmaz mi odayi?Bir sürü soru...
Bebekten önce büyük uyku seti cantalarinin icinde dolabimizin üzerinde sakliyordum hepsini.Sakliyordumda degil aslinda,saklanacak kadar kücük yer kaplamiyorlar malum..Görüntü kirliligi bir yana,hijyen acisindanda tozunu alip cikabilecegim gibi degil o paketler..Hepsi hantal ve büyükler...
Dekoratif kutular almayi düsündüm ama imkani yoktu o kadar esyayi kutulara sigdirmamin..
Alisveris merkezlerinin indirim reklamlarini kurcalarken bu vakumlu hurclarla karsilastim ve esimle beraber is cikisinda gidip,onlardan bir kac tane alip denemeye karar verdik..Ümitlide degildim acikcasi ama olmazsa fazlaliklari hurclara doldurup kilere öylece indiririm diye düsündüm ve 2 tane en büyügünden aldik..Bugünde denemek icin 5-6 tane yastik koydum icine,agzini sikica kapattim,süpürgeyle havasini cekip kapaginida kapattim,ve sonuc gercekten mükemmeldi..
Gözüme devasa büyüklükte gelen o yastiklarin hepsi bir torbanin icine girmis ve minicik olmustu...:))
Deneme basariyla sonuclaninca tüm yastik yorganlari indirdim yerlerinden ve düzenlice hurclarin icine yerlestirip ayni islemi yaptim..
Dolabimin üzerinde yer tutan,göz zevkimi bozan,tozunu alamadigim onca sey 2 hurc icinde ve minicik bi boyut almisken bende kosa kosa geldim ve sicagi sicagina bu pratik bilgiyi paylasmak istedim sizlerle..
Simdiki hedefim evde paketlenebilecek herseyi büyüklü kücüklü bu hurclara doldurup ortaliktan yok etmek:))Böylelikle dolap iclerimizide birazcik sakinlestirmek,minik oglumun cicileri icinde daha kullanisli ortamlar hazirlamak:)
Yasasinnnnn Vakumlu Hurclarrrrr:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder