25 Mart 2011 Cuma

Bebek Alisverisi Maceralarimizdan:)

     Bebek hazirliginin en eglenceli kismi,alisveris:)
     Magaza magaza gezip,birer karis pantolonlar,minnacik elbiseler,aksesuarlar almak...
Ben bu keyifli kisim icin erken davranmak zorunda kalmistim.Cünkü Türkiye´de daha güzel bebek giysileri oldugunu düsünüyordum ve Türkiye tatilimiz hamileligimin 17.-21.haftalari arasindaydi..Bebegimizin cinsiyeti %100 olmasada büyük ihtimalle kizdi.Doktorum yanilma payi birakmisti( %5)  ama biz kizimiz olacagina neredeyse emindik.(?)
     Türkiye´ye gittigimiz hafta alisverise basladim.Minnacik elbiseler,saten kurdelali balerin papuclari,firfirli coraplar,tokalar aldim...Tulum,battaniye vs. diger herseyi renkli aldim.Ben erkekte sirf mavi,kiz bebekte sirf pembe rengi sevmiyorum.Serpistirmek gerekiyor,bogmamak gerekiyor bence..Neyse...Kirmizi,sari,mavi,yesil,turuncu...her renkten tulumlar aldim...
    Bebegimizin ucak seyehatinden etkilenmis olup olmadigini merak ettigimizden ve yapilan testlerin sonucunu birde Türkiye´de göstermek istedigimizden doktora gittik..Tamda o bahsettigim minik elbiselerden aldigim bir gündü.Doktorumuz "Neler aldin mavi mavi" diyince annem bana.ben esime,esim bana ve doktora,ben doktor ve anneme uzunca bir bakisma süresi yasadik:)Mavi mi?Nasil yani?
     Doktorumuz uzun uzun bakmaya devam etti,bir yerde ekrani dondurdu ve ;"Iste bakin,bu pipisi" dedi.Sok gecirdim(k)! Aglasam mi,ne tepki versem bilemedim,kalakaldim orda öylece...
Elimizdeki kiz bebek esyasi olan cantalarla,dilimizde aksama kadar ismini söyledigimiz kizimizin birden erkege dönüsmüs (!) olmasiyla birlikte afallamistik..Doktorun kapisinin önünde ne tarafa gidecegimizi bilmeden öylece dikiliyorduk.Esime sinirlenmek geldi icimden-yazik hep mi erkekler ceker:)- ,patlamam lazimdi,sinirlerim lacka olmustu ve kösedeki simitciyi görüp git bana simit al,kan sekerim düstü dedim.Simiti elime alir almaz "Bu simit niye incecik,bunu mu sectin sece sece" diye esime kizarak basladim aglamaya..Ne alakaysa:)
     Annemin " Yapma kizim,Allah´in gücüne gider,kiz-erkek ne farkeder,ne güzel saglikliymis,esyalarida dilersen degistiririz,istemezsen yeniden alisveris yapariz,hadi git kocanin gönlünü al,onun ne sucu var " sözlerinden sonra bana kizip-küsüp oradan ayrilan esimi aradim,bulustuk,sarildim,özür diledim...Yazik oda soktaydi sonucta...
Önemli olan gercekten kiz-erkek olup olmamasi degildi.Erkek-kiz secmem,secemem.Hem bana ters bir durum,hemde onca tedavi sonucu Allahim yüzümüzü güldürmüs,bundan daha büyük sevinc olur mu hic?Ikisindende ikiser tane olsun,ne güzel degil mi:))
Biz öyle kaptirmisiz ki kendimizi kiz bebek gelecegini duyunca,alisverisimizi bile yapmisiz...Soklanmis gibi olduk,hatta soklandik yani..Benim zoruma giden tek sey buydu.Kendime vakit ayiramistim,zamanim daralmisti,bebek icin ayirdigimiz bütcemiz bitmisti..
     Sansliydim cünkü herseyi pembeli cicekli böcekli almamistim,elimde oglumunda giyebilecegi bircok tulumum vardi..Kalan eksikleride Türkiye´den dönüste tamamladik.Ucuz yirttik tabiri caizse:)
     Siz siz olun ilk söylenen cinsiyet tahminine inanipta kendinizi alisverise vermeyin..Birkac hafta daha bekleyin,netlessin,sonra papyon mu alacaksiniz kurdela mi alacaksiniz öyle alin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder