1 Mart 2011 Salı

Bebek Beklerken

Hamilelik...
Bir kadinin yasayabilecegi en güzel,en duygusal,en olaganüstü dönem bana göre...
Icinde mucizevi bi sekilde sana tutunmaya calisan,senin kaninla hayat bulan minicik bi canlinin olmasi...Inanin bu tarif edilemez bisey...
Ben bu mucizeyi yasayabilmek icin cok emek verenlerdenim..Gezdigim doktorlarin,aldigim ilaclarin,ignelerin haddi hesabi yok..Ya o Stres...Bahsetmek bile istemiyorum...Bu asamalari böyle isim isim kagida dökmek cok basit gibi gelebilir cogu insana,ancak icine girildiginde ne elem verici bir dönem oldugunu görebilirler..Allah kimseye yasatmasin yinede..
Dileyen,isteyen,bekleyen herkese bu sevinci sonuna kadar tattirsin...
Biz bu mucizeler dolu dünyayi tanimaya 2010 Mart ayinda basladik...Biricik esim,can dostum,sevgilimle endise ve ümitle tedavi oldugum klinikten sonucu bildirmek icin bizi aramalarini bekliyorduk...Kesin sonuc belli olacakti...Hayati önem tasiyan bir gündü yani bizim icin...Cünkü daha öncesinde yaptigim idrar testleride dahil,kan testleri sonuclarimda bebegimin geldigini tam anlamiyla müjdelemiyordu...Hep bir ikilem icinde bize söylenen güne kadar beklemistik..Sabirla,ya yine olmadiysa endiseyle.. ama en önemlisi icimizde yitip gitmesine izin vermedigimiz ümitle...
Klinikten birilerinin aramasi an meselesiydi,dakika sayiyordum...Zamanin hic gecmedigi anlarda biriydi...Ayni zamanda biraz kafamiz dagilsin diye büyük bir alisveris merkezinde neye baktigimizi bile bilmeden yürüyorduk..En son Lego magazasinda sacma sapan seylere baktigimizi hatirliyorum...Sanirim onlar alistirma turlariydi,simdi anliyorum :)
Nihayet o bekledigimiz telefonla beraber hayatimizda yepyeni bir sayfa acilmis oldu...Hamileydim...O anda alisveris merkezindeki herkesi öpebilir,herkese sarilabilirdim mutluluktan :)Zaten milletin bize öyle bir bakislari vardi ki...Hayal meyal secebiliyorum olanlari...Ama canim kocisimin yüzündeki o mutluluk ifadesi hafizamdan asla cikmayacak...
Vee böylelikle kendimizi her ani yepyeni bir heyecanla dolu,kimi zaman endiseli,kimi zaman cok keyifli bir masalin icinde buluverdik...
Ilk 3 ay zaten rutin kontrollerle geciyor..Degerler katlandimi,kese göründümü,kalp atisi duyuldumu,kanama vs.gibi bir durum var mi...Yüksege uzanma,bol bol yat dinlen,stres yapma,beslenmene daha cok önem ver...Say say bitmez bu 1.trimester muhabbetleri...
Ilk ultrason resmini aldigimizda evde asacak yer bulamamistim o üzerinde minnacik nokta olan resmi :)) Princ oldu fasülye,sonra o fasülyeden minik tomurcuklar cikti,eller ve ayaklar oldular...sonra sonra derken bu güne kadar geldik bakalim..
Biz simdi Oglusumla 3.trimestere gecmemize 2 hafta kaldi...Hamileligin balayi denilen 2.trimester hakkinda paylasacaklarim sayfalaaaar sayfalar dolusuuu :))
Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder