1 Mart 2011 Salı

2-3 Ay Halleri...

Nerden baslasam bilmiyorum ki...
Gün be gün gözümün önünde büyüyen bir melegim var..Ona bakarken cogu zaman gözlerim doluyor,icimden biseyler kopuyor..Eminim her anne ayni duygularla bakiyordur yavrusuna...
Oglum bugün 73 günlük..yani 2,5 aylik...Hayatimizda o kadar cok sey degisti ki bu 2,5 ayda...Ama simdi oglumda gözlemlediklerimi paylasmak istiyorum...2,5 ayda canim oglumun yaptiklari,yapmaya calistiklari...Her ay yaptiklarini yazip,ilerde okudukca daha bir salya sümük aglamak istiyorum..of offffff....
-Artik bzi cok iyi taniyor..Öyle ki dün bize gelen babaannesinin kucagindan beni gördükce cirpindi,ben kucagima almayinca dudaklarini büzerek agladi yavrum...
-Uzun zamandir dönencesini severek ve ilgiyle takip edip,ellerini yumruk yaparak uzatip dönen oyuncklari tutmaya calisiyor..Cigliklar,agulamalarda cabasi...
-Dönencesi kapaninca her defasinda ayni tonlamayla haber veriyor..
-Boynunu dogdugundan bu yana zaten dik tutabiliyordu,simdi hic geriye atmiyor..
-Cok dakik,3 saatten önce imkani yok emmiyor..Emme öncesinde agzini sapirdatiyor..
-Oyun oynarken eger bir an baska bir tarafa baksam sessizce,pür dikkat sekilde ayaklarindan birini kaldirip bana dokunduruyor...Hala bakmiyorsam devam ediyor,baktigim anda kikirdiyor...
-Catlayana kadar emip,iki kolunu yanlara atip tisliyor,nefes nefese kaliyor ve siskinlikten rahatsiz bi sekilde bagirirken sütün tadindanda vazgecemiyor,araniyor,yalaniyor...
-Dönmeye basladi,güc alip saga sola dönmeye calisiyor,basariyorda...
-Ellerinden tutup gel oglum deyince,kendini var gücüyle öne itip,benim yardimimla oturur pozisyona geliyor ve gülücükler saciyor...
-Uzun zamandir emzigi cikinca eliyle itip tekrar agzina aliyor..
-Yanina yattigimda yüzümle oynayarak uyuyor,henüz tam tutamasada hedefinin burnum oldugu cok acik...

Simdilik aklima gelenler bunlar..Daha cok sey var ama bu ay yaptiklarini aklima geldikce eklemeler yaparim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder