1 Mart 2011 Salı

Hangi Sling´i Almaliyim?

    Son zamanlarda yeni anne-babalar arasinda bir Sling modasidir gidiyor.Gördügüm kadariyla bu moda ülkemizede sicramis durumda..Umarim anne babalar buna moda oldugu icin degilde,gercekten kullanim kolayligi ve gerekliligi icin sahip olmayi tercih ederler...Temennimiz bu yönde :)
     Detaylari hala arastirmaya devam ediyorum,cünkü bence gerekli oldugu kadar,rastgele alinacak bir ürün degil..
     Iki cesit Sling var..Kanguru seklinde olanlar ve kumas olanlar..Kanguru seklinde olanlar icin bir dönem epey bir tartisma konusu ortaya atilmisti..Bebegin gelisimi icin zararli oldugunu,sanki asilmis gibi,kalip seklinde oturtulmasinin dogru olmadigini,omur kaymasina kadar varabilecek sonuclar dogurdugunu vs.vs. bi sürü konu gündeme gelmisti..Acikcasi kanguruda tasinan bebekleri ne kadar sevimli bulsamda bebegin kafasini dik tutma cabasini,kalip gibi öylece oturmak zorunda olmasi beni bile rahatsiz ediyor..
     Kumas slingler icinse bebegin bogulmasina,sekil bozukluklarina neden olduguna vs. yine bir cok tartisma cikmisti..
     Nitekim her ikisininde mutlaka hakli olduklari noktalar vardir diyerek,ben kendi sahsi secimimi acikliyorum...
     Kumas sling...
     Bebegi dogru yerlestirdiginiz sürece herhangi bir tehlike olusturacagina inanmadigim gibi-ki o tehlike en basit ürünlerde bile varken-,anne ve bebek icin hem daha icice,hemde daha rahat hareket etme özgürlügü saglayacagini düsünüyorum..Kundak mantigi...Ve arastirmalar bebeklerin kundaklanmayi cok sevdiklerini,kendilerini anne karnindaki gibi güvende hissettiklerini söylerken,bu kumas slinglerle bebegimi kendime baglayip,aramizdaki bagi kesinlikle güclendirecegine inaniyorum..
     Bebek kalip gibi oturmayacak bir kere,benim kokumu alacak,kalp atislarimi dinleyecek,gün icinde islerimi rahatlikla yapabilecegim,bel ve sirt agrilarim en aza inecek..Kulaga cok hos geliyor :)
     Peki hangi marka Sling bana ve bebegime en uygun olani?
     Bu secimi yapmak adina yazistigim degerli arkadaslarim var..Tecrübeli annelerdende ögrendiklerim dogrultusunda artik bir secim yapma zamanimizin geldigini düsünüyorum...
     Kötü olan sey ise her ülkede binbir cesit Sling marka ve modelinin olmasi..
     En kisa zamanda yaptigim secimi paylasacagim...sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder