1 Mart 2011 Salı

Hala Hamileyim:)

Büyüdük büyüdük kocaman olduk sevgili hamile göbegimle beraber...Karnina futbol topu koymus gibi,basketbol topu koymus gibi görünüyorsun diyenler son halime bakip saskin bir ifadeyle aaa karnina pilates topunun azcik minigini koymussun diyip gülüyorlar:) Güler misin,aglar misin ?
     Yarin tam 40 haftamiz bitiyor...Ama anlasilan o ki benim yaramazim halinden memnun,dokunmayin bana,biraz daha kalayim diyor...
     Gecen pazartesi günü yine Nst´de hic sancim cikmayinca doktorda ufakligin yerinden memnun göründügünü söyledi..Ama tabi yine daha öncede bahsettigim risklerimizede degindi..Dogumu ne zaman düsündügümüzüde sorunca aslinda tam gününü doldurdugunda dogmasini istedigimizi,daha fazla riske girmek istemedigimizi belirttim..Doktorumda o zaman 10 Aralik Cuma günü( muhtemel dogum tarihi) yeniden Nstye girmemi,sonucun degismemesi halinde,yani herhangi bir sanci olmamasi halinde haftasonunuda gecirip,pazartesi günü hastaneye basvurmamizi -suni sanci icin- önerdi.Kabul ettim..Baskada secenegim yoktu zaten...
     Yani bu durumda yarin son kez Nst cihazina baglanip oglumun iyilik halinin devamina,benimde sanci durumuma bakilip ona göre hareket edilecek...
     Belkide sancim cikar ve haydi hastaneye der doktorum kim bilir :)
     Yoksa da ne yapayim..Söylenenlerin,anlatilanlarin aksine suni sancinin cokta fena bisey olmadigini düsünmekten baska,buna kendimi inandirmaktan baskada carem yok...Ne olabilir ki,suni sancida ceksem eninde sonunda gecmeyecek mi o sancida ??Gececek...demekki o zaman onada katlanabilirim...Oglumuz icin...
     Bu arada pazartesi günü ögrendim ki 1 kilo vermisim..Buna sevinmeli miyim bilmiyorum..Okudugum yazilarda dogum yaklasinca anne adayinin kilo verebileceginden bahsetmisler..Bu iyi bisey...Demekki yaklastik diyorum...Bir taraftanda ben kilo veriyorsam oglum nasildir acaba,beslenemiyor mu yoksa diye tuhaf bi annelik paranoyasida yasadigimi belirteyim...
     Dünde annem "Aaa sen bu gece dogurursun,karnin inmis,resmen sünmüs asagiya dogru" diyince ayna önünde kendimi incelemeye ve annemin agzindan cikan "dogum yakin" yorumlarina sevindirik oldum durdum..Hakikaten göbegimi yukaridan bakinca daha minik görüyorum artik,sanki kücüldü..ama ya yandan bakinca...yorum yok :)Hazir gaza gelmisken sekerimide kontrol altinda tutmak kaydiyla oturdum bi güzel HURMA yedim..Hani su Ramazan ayinda sofralarimizda olan Medine hurmasi dediklerinden...Dogumu baslatan hormonumuz olan Oksitosinin dogal kaynagiymis bu mucize yiyecek..
     Bu yönteminde bende etki etmedigini, gece boyunca sanci yüzünden hic uyanmadigimi,sürekli uyanma sebebimin, oglusumun siddeti artmis tatli tekmeleri yüzünden oldugunu görünce anladim:) Belli ki onca Hurma oglumun isine geldi,onu keyiflendirmekten baskada bir ise yaramadi :)
     Durum bundan ibaret..
     Bekliyoruz...Sabirsiziz...Tetikteyiz...Heyecanliyiz...ve Karmakarisigi(m)z...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder