4 Mart 2011 Cuma

Bebek Alisverisi 3 - Ana Kucagi,Mama Sandalyesi,Oyun Halisi

     Bu basligi aslinda en sona birakacaktim cünkü hepsi de ilk etapta gereken esyalar degil ancak az önce kapim caldi ve cok begendigim mama sandalyesi geldi:)Canim sevgilim daha birkac gün önce sana bir sürprizim var demis ve yogun israrlarim üzerine sürprizi söylemek zorunda kalmisti(bunu hep yapiyoruz,ben ona-o bana)
     Dizaynini begendigim ama fiyati tuzlu gelen mama sandalyesini alip almama konusunda bir pazar kahvaltisi boyunca yorum yapmistik ve sonuc olarak ayni marka olan,yalniz sekli klasik olan mama sandalyesinde karar kilmistik.Aklimiz digerinde kalmisti ama ayni özellikleri olan bir ürün icin iki kati ödemeyi gereksiz görmüstük.Sürpriz buydu iste,sevgilim son anda dayanamayip begendigimiz modeli siparis etmisti:)Ve dedigim gibi az önce geldi,kullandiktan sonra yine yorumlar yapacagim ama ne yalan söyleyim görünüsüne BA-YIL-DIM!Markasi PEG-PEREGO TATAMIA.

Mama sandalyesi secerken üzerinde durdugumuz özellikler söyleydi;
  • Gerekli testlerden(güvenlik,materyal vs.) iyi notlar almis olmasi,
  • Bebegim icin güvenli olmasi,
  • Kilifinin ve tepsisinin yikanabilir olmasi,
  • Yatar pozisyona getirilebilmesi,
  • Yükseklik ayarinin olmasi,
  • Ve minimum yer kaplamasi
     Yatar pozisyona getirilmesi hususu özellikle önemliydi cünkü ben oglumun gün icinde oturmasi icin ana kucagi almak istememis,hepsini bir tek ürünle halledebilmek istemistim.Malum evim kücük ve ben ne kadar bebekli olursam olayim ortalikta ivir zivirdan haz etmiyorum.Birde bu sandalyenin en güzel özelligi salincak haline getirilebilmesi.Sonuc itibariyle ilk etapta bulmus gibi görünüyorum,bakalim,görecegiz...
     Gelelim ana kucagi konusuna.Dedigim gibi ekstradan almayi hic düsünmedigim bir üründü.Zaten oglumun on dakikadan fazla oturmayacagini iyi biliyorum,maxi coside bile oturmayi hic sevmiyor cünkü.Ama kullanan arkadaslarim arasinda yine Chicco acik ara önde gibi.Almis olsaydim ABC-design markasinin Spider modelini düsünürdüm sanirim.
     Ve oyun halisi.Bu konudada biraz secici davrandim ve sonuc itibariyle almadim.Yere kalinca bir battaniye serip onun üzerinede oglumun hem oyun halisi hemde üzerine örtebilecegimi düsündügüm kalin pelus örtüyü seriyorum.Al sana mis gibi oyun halisi:)Sunun surasinda birkac ay sonra saga sola tam dönmeye basladiginda oglumun o halinin üzerinde duracagina hic inanmiyorum:)Yine illa ki alacak olsaydim bu modelden alirdim sanirim,sevimlilige bakar misiniz!
Kaynaklar:
http://www.peg-perego.com/ , http://www.sterntaler.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder