1 Mart 2011 Salı

Bloguma Dokunma !!!

Cok gariptir,bugün kafama esti,uzun zamandir yapmak istedigim seyi yapip,blogger baglantili yeni bloguma tasindim..Daha bugün,bu sabah...
Eski blogumu silme cabalarim sonuc vermeyince aman beee dursun napiyim dedim ve yeni blogumda mutlu mesut gezinirken,arkadasimin blogunda bu logoyu gördüm..
BLOGUMA DOKUNMA!!
hönk! nasil yani?Söyle ki; bikac blog sahibi izinsiz olarak bloglarinda mac yayini yapmislar ve bu nedenle tüm blogger uzantili bloglar kapanacakmis...
Kurunun yaninda yasta yanar misali...Ne kadar sinir bozucu bir durum...Hadi ben daha 1 günlük bile degilim ama bloglari icin yillarini veren insanlar taniyorum..Simdi tüm paylasimlar ucup gidecek yani öyle mi?
Olmamali...Cözüm kesinlikle böyle olmamali...
Eski blogumu silemedigim icin sevindim elbet ama blogger baglantili blogumunda kapatilmasini istemiyorum...
Destek icin bu adreste bulusuyoruz ey blogcular ve blog severler...
http://www.facebook.com/blogumadokunma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder