1 Mart 2011 Salı

Safak 25

     Normal sartlar altinda minik Herkülümün tesrif etmesine 25 gün kaldi..Dikkatinizi cekerim normal sartlarda :)
     Ben ogluma bosuna Herkülüm demiyorum cünkü boyundan,kilosuna,göbis ölcümünden kafa ölcümüne kadar herseyi massallah birer ikiser hafta önden gidiyor..Ve doktorumuz her kontrolümüzde "kesinlikle kücük bir bebek degil" diye bizi icten ice uyariyor aslinda:)Yani bu durumda acikcasi oglumun tam gününde gelecegini hic sanmiyorum(z)..
     Bugün yine doktor amcamizda kontrolümüz vardi ve minigimizin artik dogum kanalina girdigini söyledi..Onca agrimin,sizimin ve uykusuz gecelerimin sebebi anlasilmis oldu yani,kocaman kafasiyla kanala yerlesmeye calisan bi yaramazmis bunlarin sebebi :)
     4 gün sonra erken dogum olmaktan cikip miyadinda dogum diye adlandirilacakmis..Yani 4 gün daha sabret madem oglusum..37. haftamiz bitsin bakalim..Her ne kadar artik daralsamda,bunalsamda olsun...Sen ne zaman istiyorsan biz hazir vaziyette seni bekliyor olacagiz annecim..
     Doktordan ciktiktan sonra esimden beni eve birakmamasini,biraz yürümek istedigimi söyledim..Evde cok hantallastim,birkac haftadir yüzme kursunada gitmedim..Minik herkülümüzün dogacagi varsada benim bu hantalligim yüzünden gelmeyi aklina getirmeyecektir..Cünkü günde 90 dk yürüyen bir arkadasim cok güzel,cok kolay bir dogum yasadi 2 hafta önce..Ne mutlu ona ve minik prensesine..
     Hem carsi-pazar gezeyim,ciciler alayim,mutlu edeyim kendimi dedim,hem canim kocisime bi hediye alayim dedim..Hic birini yapamadim..
     Acliktan buldugum ilk yerde yemek yedim,buldugum her wcye kostum,her bankta bir mola verdim,cantamdan cikardigim 1,5 litrelik su sisemi kana kana ictim,penguenden farksiz yürüyüs seklimle gezmedigim yer kalmadi ama ne kendime nede esime bir hediye bulamadim..
     Kismetli olacagi simdiden belli olan minik yaramazim ise yine turnayi gözünden vurdu,cicileri kapti :)
     Buda sana dogum kanalina giris armaganim olsun canim oglum :)) Hadi bakalim,ha bugün ha yarin diyerek beklemeye basladik bakalim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder