1 Mart 2011 Salı

Saltanat Süren Göbekli Sultan

Biseylar karalamak icin bile halim olmuyor son günlerde..Öylece otursam koca göbegimle,pijamalarimi cikarmasam,makyaj yapmasam,saclarim karisik kalsa,yazilar ekranimda kaysa,ben okusam..Tuslara bile basmasam..O derece uyusugum,uyusuguz :)
Kocisimi ise gönderince ondan geriye kalan hala sicak yatagima ve yumusak yastiklarima gömülüp uykuya teslim oluyorum..Annem kalkiyor,kapimi kapatiyor,mutfaga geciyor,kahvaltimi hazirliyor,evimi toparliyor..Geceleri uyuyamadigim icin sabah canim ne zaman isterse kalkip hazir sofraya kuruluyorum,toplamadan kalkiyorum,keyfime bakiyorum...Anneminde istedigi buymus meger..Ben ona yapma anne,yorulma anne dedikce sinir oluyormus kadincagiz,dün fircayi yiyince anladim nihayet..Bu günlerin degerini bilmem gerekiyormus,oglusum geldiginde gik dese gözümü acacakmisim,emzirmek,uykusuzluk tokat gibi yüzüme carpacakmis..Hay hay efendim,isime geliyor valla ne yalan söyleyim :)
Bir nevi saltanat sürüyoruz 40 haftalik göbegim,icindeki melegim ve ben...
Disarisi soguk,yok yok soguk degil resmen buz tutmus halde..-7 leri gösteriyor dereceler..Kar ciseliyor,yerler buz,köpeklerini gezdirenler disinda keyfi disari cikan kimsecikler yok etrafta..Hal böyle olunca ne kadar kat kat lahana gibi sarinsamda,kaymayan cizmeler giysemde disari cikarak risk almis oluyorum..Ki Allah korusun kaysam,düssem cüssesi benim yarim kadar olan annem beni hayatta tutamaz..
Yani dogumu baslatacak,kolaylastiracak-artik her neyse-,yürüyüsleri yapmamin imkani kalmadi..Bu durum en cokta daha minnacikken huylarini anladigimiz minik oglumun isine gelmis olacak ki cikmaya hic niyetlenmedigi gibi minnacik bir belirti dahi vermiyor:)
Rutin tekmeleme seanslari,konusma seanslari,müzik dinleme seanslari tam gaz devam ediyor...Hickiriklari eskiye nazaran azaldi,onun yerine yumruklar kendini dahada belli etmeye basladi..Yalniz tekmelerin yumruklarin siddeti her gecen gün artiyor,bunuda belirtmeden gecemicem!!
Yani ben oturuyorum oglum oturuyor:) Bakalim bu nereye kadar devam edecek..Cünkü riske girmeye basladik sevgili oglusum,haberin ola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder