1 Mart 2011 Salı

Safak 18

Safagin bu kadar düstügü sizi aldatmasin..Sanmayin ki benim yaramaz oglum 18 gün icinde gelecek...18 günü doldurmadan gelmeyecek bence :)
     Her aksam yatarken "belkide bu gece sancilanirim,nisanim gelir yada suyum patlar" diye düsünerek uyuyorum,sabah bi uyaniyorum kocaman göbisim hala yerinde,bizim pasazade sabah muzurluklari pesinde:)
     Bugün doktordaydim yine,NST icin cagirmisti..Oglum her zamanki gibi o minik cihazlardan duydugu rahatsizligi sert tekmelerle ve bunun sonucu olan 180lik nabziyla ifade etti...Neden en ufak bir baskidan bu kadar rahatsiz oluyor onuda anlamis degilim ama neyse..Keyifci benim oglum keyifci...
     Nst acilinca ilk an sanci degeri tavan yapti ve oh dedim.."oh be sanirim bu defa oluyor,bak iste sanci var" ama icimden gecirdigim bu cümlemi tamamlamadan ibre 30-40 arasina indi ve epeeeeey uzunca bir süre hic kimildamadi..Oglum sinirlenip vurdukca sanci araligimda 50-60 arasinda seyretti..Tamamen normal bir durum yani...
     Tam artik esnemekten cenemin cikacagini düsündügüm bir anda hafif hatta minnacik bi kasilma hissettim,gayet olagan,gün icinde hep yasadigim minicik bi kasilma..NST kagidina bakinca sok oldum,cünkü o an oglumun nabzi gayet normal seyrederken,benim sanci degerim %90´i bulmustu ve bu sekilde 30 saniye kadar devam etti..Yine ümitlendiysemde icerden gelen calar saatin sesiyle ümidim maalesef tükenti,cünkü nst süresinin sonuna gelmistik :S
     Doktorum kagida bakip bir defa sanciniz cikmis,hersey cok güzel,haftaya görüsürüz dedi ve ben yutkunarak,tipis tipis evin yolunu tuttum:)
     Hala kafama takili olan sey su;
     Sanci degeri o kadar yüksekken ben neden minnacik bir kasilma hissettim?Hakikaten %90lik kasilmalar öyle minnacik bisey mi? Ben gün icinde öyle katmerli agrilar hissediyorum ki,bu durumda bunu belirleyecek bir NST´nin ibresini düsünemiyorum...Ya sancilarim baslarda ben hissetmezsem?
     Dogumdan sonra bu son yazdigim paragrafa bakip bakip gülerim belkide..Ama simdi gercekten saskinim..Cünkü anlatilan kasilmalar böyle olamaz gibi düsünüyorum..Eger böyleyse dogum yapmak icin sabirsizlandigim seyler arasina bir yenisi daha eklendi demektir :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder