1 Mart 2011 Salı

Safak 46

Evet evet sadece 46 gün kaldi..Saka gibi degil mi??Yakin zamanda bebegimiz olacak (insallahhh)
         Daha dün 200den asagi düsse artik diyordum..Bebegim bi tekmelese,onu bir kez hissetsem diyordum..Simdi minik herkülüm tekmeleriyle kaburgalarimi catirdatiyor resmen :) O minnacik totosunu bir saga bir sola cevirip bizi mest ediyor,ben susunca konus der gibi tekmeliyor,konusmaya baslayinca resmen dinliyor..Babasinin sesini duydugu an uyuyorsa bile hemen bir telasla hareket ediyor,cilveler yapiyor babasina..Her sabah ve aksam dinledigi müziklerine ayni tepkileri veriyor... Mucizeyi daha uzakta aramaya gerek yok,mucize suan benim göbisimde :)    
        Ona dokunmak,onu kucagima almak,sarilmak,kokusunu icime cekmek icin sabirsizlaniyorum..Düsününce bile gözlerim doluyor..Sanirim onu kucagimdan hic indirmek istemicem..
        Ve artik 50´den asagiya düstük...
        Bundan sonrasi benim icin biraz daha agir ve yorucu,canim esimin, benim uyuyamiyorum,dönemiyorum,yürüyemiyorum sikayetlerimi dinlemek zorunda oldugu icin daha stresli,minik oglusumuzun ise yerinin daraldigi ve hareketlerinin daha kisitli oldugu icin daha yogun gececek gibi...
       Umarim ben ve diger tüm anne adaylari sag salim bebeklerine kavusurlar...Allah hepimizin yardimcisi olsun...       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder