21 Mayıs 2012 Pazartesi

Birkac Öneri

Tek baslik altinda birkac önerim olacak size.
Birkac parfüm ve Cd.Kitap önerilerimi baska bir baslik altinda yazmak daha dogru olacak,coook güzel kitaplar var listemde coook ;)

                                                  1- Vera Wang Princess Night
Önce sisesine vuruldum,sonra kokuya.Zil calipta Douglas´tan paket gelince icinde bu parfümün oldugunu anlayip havalara uctum,tesekkürler sevgilim ;) Yalniz dikkat,sinirli sayida üretildigini biliyorum,elinizi cabuk tutun ;)

2- Escada Especially
Yine cok begendigim ve havaalaninda su almaya gittigini sandigim kocacigimin o an ki sürprizi.(Altinda pirlantada gözü olmayan bir hatunu sevindirmenin en iyi yolu,kendisi de farkinda ;))

3- Gürol Agirbas´a ait Köprüler-Beyaz Perde albümü.
Pulp Fiction´dan tutunda The Gogfather´a kadar 12 film müziginin cok farkli ama cok keyifli versiyonu.Biraz gec buldum ama severek dinliyorum,tavsiye ederim ;)




4-Can Atilla- Altin Cag albümleri.
2 cdden olusan bu albüm yine cok ama coook keyifli.Can Atilla sevgim bilinir hatta burada da bir albümünden bahsetmistim,ama neden bu albümü bu kadar gec aldim bende bilmiyorum.Siddetle tavsiye edilir.





Fotograflar alintidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder