12 Ekim 2012 Cuma

Hastaliklar Mevsimi

     Sonbahari hic sevmem,hele ki kisi...Eylül geldi mi keder cöker icime,cidden..Pazar günü geldiginde ertesi günün pazartesi olacagini bilmekle ayni bir keder...Tek fark günler daha cabucak geciyor ama bu 2 mevsim gecmek bilmiyor.
     Bu memlekette hergün yagmur var ama hem soguk,hem gri bir gökyüzü,hemde soguk hava biraz fazla geliyor benim bünyeme.Bulutlarin arasindan nokta kadar bir mavilik görürsem derin bir oh cekiyorum.´Oh be,hava acilacak mi ne´..ama nerde...Rüzgarla beraber yine karisiyor bulutlar,yine koyu gri bir gökyüzü ruhumu daraltiyor...
     Neyse edebiyat yapmak icin yazmadim basligi,öyle bir yetenegimde oldugu söylenemez zaten,haddimi bilirim yani ;)
    Konu hastalik...Gecis mevsimi,ara mevsim,her neyse iste,bu mevsimim olmazsa olmazi hastalik..Yakaladi yine bizi,bizden gectim de,benim minik kuzumu.Hic hasta olmasalar cocuklar keske,ama olmuyor iste,ona da ihtiyaclari var...Üzülsekte katlaniyoruz bi sekilde,Allah daha büyük dertler vermesin hicbir anne kuzusuna...
     Cumartesi günü aniden burun akintisiyla basladi bu defa,ayni gece sabaha kadar agladi ve uyumadi,ara ara sputum denilen,bizim tabirimizle balgam kustu yavrum.Ertesi gün klinige götürdük,burun damlasi verdi döndük.2 gece üstüste yine ayni durum devam edince ve ´anne kuyak aciyoo´diyerek sag kulagini tutmaya baslayinca dayanamadim kendi doktoruna götürdüm kuzuyu.Doktorun muayehanesi tiklim tiklim doluydu,belki 50 cocuk rahat vardi.Hemen hepsi ayni sikayetlerden gelmisler.El kadar bebekler,kütür kütür öksürüyorlar...Bildigimiz salgin,ara mevsimin meyvesi...
     Burun spreyi,balgam söktürücü ve kulak damlasiyla döndük eve.Kuzum hakliymis,artik derdini anlatir olmus,sag kulagi kizarmis.
     Simdilerde daha iyiyiz sanki ama hiril hiril gögsü bogazi,2 yastikla oturur pozisyonda uyuyabiliyor.Ya da benim kucagimda ve dizlerimde...
     Daha 1 ay önceki tatil dönüsünün izleri gecmemisken bu hastalik epey sarsti minigimi.Daha az uyuyor,daha az yiyor.
     Velhasil kerim bu mevsimi sevmiyorum,sevmeyecegim...Ey sonbahar ve kis...Edebinle gel,edebinle git lütfen,kücücük kuzularin bagisikliklarini güclendirecegim derken arka arkaya darbeler indiripte biz annelerin asabini bozma... :P :)

2 yorum: