2 Mart 2012 Cuma

Ilk Adimlar :)

     Cok mutluyum cok.Benim minik,tontis oglum artik yürüyor :) Gec emekledigi icin sanirim bu cüsseyi gec kaldirir ve gec yürür diye düsünsem de yaniltti beni bu bücürük :)
     Denemeler yapiyordu kendi capinda,4 adimdan öteye gidememisti.Her düsüsünde kendini alkisliyordu,cesaret istiyordu.Bizde ´hadi oglum,yaparsin oglum,aferin oglum´ diye gaz veriyorduk ki gözümüzü cevirdigimiz an pit pit pit yürüyen oglumuzla karsilastik.Esimde bende sok olduk tabii,benim gördügümü sende görüyormusun bakisiyla kaldik öylece :)
Henüz yüzde yüz cesaretini toplayamadi,düsüyor,kalkiyor,tekrar düsüyor,heyecanlaniyor,korkuyor...Ama sanirim bu hafta bu isi tamamen cözmüs olacak gibi.
     Cevrem ´A haaa simdi yandin ´ diyorlar ya..Gülüyorum...Bundan güzel yanma mi olur,her anlari ayri bir güzel...Kendine zarar vermedigi sürece sorun yok,ben halimden cok memnunum...Sonucta bu anlari görebilmek icin büyütüyorum oglumu...Cok sükür :)
     Canim oglum,her adiminda yaninda olmama imkan yok ama sen hayatin boyunca hep saglam bas yere,düsersen ki mutlaka inis cikislarin olacak,sakin pes etme simdi yaptigin gibi..Kendine güven ve yeniden yeniden yeniden kalk ayaga,yolunda yürümeye devam et kuzum.Allah yolunu hep acik etsin senin...

4 yorum:

  1. ne guzel yazmissiniz.
    Ne onemli bir asama onun minik ayaklari icin. Yolu hep acik olsun. engelleri hep asacak cesareti icinde tasisin!

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim sevgili Gülcin.Kocamaaan bir amin diyorum bende,hepimizin yavrulari icin :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler :) Hayatin en guzel yollari serilsin tatli oglusun onune...

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkür ederiz Di:)

    YanıtlaSil