11 Haziran 2012 Pazartesi

Bebegim Büyüyor - 18 Aylik Bebek Gelisimi (1,5 Yas)

     Iyi ki dogdun,gördün mü 1,5 oldun.Özgürsün kanatlandin,durmadin ayaklandin,kosup ilerliyorsunnnnn der ve 18.ayini kutlarim canim oglum,nefesim,herseyim benim..
Öfff cok pis arizaya baglayip esimin bana taktigi Hüngürella lakabinin hakkini vermek istiyorum suan,zaman cok cabuk geciyor.Uyurken bile özlüyorum,babasiyla birkac saat disari ciksa pencerede bekliyorum,her ani dolu dolu gecirmeye calisiyorum,5 dakika yanindan ayrilsam icim aciyor,dönüp daha bir siki sariliyorum...Allah kimseyi evladindan ayirmasin,kimseyi evladiyla sinamasin...
1,5 yasindaki büyük ama kücük oglum,minik melegim,yavru kusum bu ay ne evrelerden gecmis bakalim :)

  • Merdivenleri kendi basina cikip inebiliyor,ama tabii 4.kata kadar onu beklemek epey vakit aliyor,son 4-5 merdivende yorulup emekleyerek cikiyor :)
  • Bidir bidir bidir,aksama kadar konusuyor.Anlatmaya calistigi seyi baska birseye yorarsam sinirleniyor,hooop en bastan anlatiyor :) Az kaldi oglum,cözücem dilini ;)
  • Catal kullanmaya baslamisti malum,artik tabakta kullaniyoruz heheyyyy,tabii yemegin sonuna dogru yememek icin kaldirip firlatiyor o ayri ;)
  • Sevdigi oyunlara birde kum havuzu eklendi,biraksan 24 saat kumlarda oynayabilir.Kürekle kum alip kovaya dolduruyor,vazgecip geri bosaltiyor vs.
  • Ciyyap yani corap takintimiz var bu aralar,corapsiz yere basmak istemiyor,uyanir uyanmaz anniiii ciyyap diyerek coraplarini istiyor :)
  • Asiri hayvan sevgisi var,öyle ki disarda kuslarin ördeklerin pesinden kostugu gibi artik evde de resimlerini öpüyor,miril miril sesler cikariyor,bagrina basiyor resimlerini :)
  • Evde hosuna giden esyalari camasir makinasina atmayi huy edindi,kumanda,emzik,benim halka küpelerim...
  • Kaybolan esyalarini arayalim dedigimde önce koltuk altlarina bakiyor :)
  • Artik dislerini kendisi fircalayabiliyor,saga sola,yukari asagi :) Ama elbette önce yine de ben fircaliyorum,sonra ona devrediyorum.
  • Aylardir uyumadan önce benim ona anlattigim ´mavi kus uyumus´ uydurma masalimi artik yataga girince,yari konusarak yari el hareketleriyle o bana anlatiyor. ´Kuuu attaaa,annii geh,bambaa,kaktiiii,nenneen ´ gibi :)) (Anlamasanizda olur,cabalamayin bosuna ;))
  • Bana kiyamiyor bu aralar,herhangi bir masal da yada sohbette anne lafi gecince  yada benim fotografimi görünce yanima gelip anniiii diye sariliyor ve muah sesi cikararak öpüyor :) Eriyorum,bitiyorum...
  • Ilk dönemlerinden bu yana ögretmeye,uygulamaya calistigim ´2sinden birini sec´ metoduyla ( tamamen uydurma ama faydali olduguna inandigim metodum ) herseyi istememeyi,secenekleri görüp aralarindan birini secme hakki oldugunu ögrendi.Özellikle oyuncakcida yada ikram edilen bir kraker,kurabiye tarzi seylere saldirmama konusunda cok isime yariyor ;) 
  • Bardakla suyunu icip bardagi masaya birakmayi ögrendi.
  • Fermuar acip kapatmadan sonra simdi de dügmelere merak saldi,dügmeleri acabiliyor .
Aklima gelenler bunlarla sinirli.Keske her animizi kaydedebilecek bir cihaz olsa,gün icinde öyle garip,komik yada sasirtici olaylar yasiyoruz ki,bazen esimle agzimiz acik kaliyor.Ah minik kuzum,özgürlügünün pesinde kosan yaramazim,daha nice aylara,yillara insallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder