11 Haziran 2012 Pazartesi

Türkiye Türkiyeee

     Nasil heyecanliyim anlatamam.Tatil zamani nihayet geldi.Haftaya kismetse Türkiye´deyiz.Rotamiz sirasiyla Ankara-Istanbul-Düzce-Abant ve yine Ankara.Belki arada bir Safranbolu kacamagi da olur saniyorum ;)
     Deniz tatili yapmayacagiz bu izinde.Hem daha Ekim´de gittigimiz icin hem de yavrukus bebek arabasindan henüz pek kalkma girisiminde bulunmadigi icin Istanbul´u daha rahat gezeriz diye düsündük.Belki Eylül´de bir Türkiye kacamagi daha olur,bu defa sadece deniz icin ;)Gectigimiz ay yaptigimiz Istanbul kacamagindan sonra daha bir heyecanla gidecegim bu kez,Istanbul´u cok sevdim ben,tadi damagimda kaldi.Henüz fazla gezemedim ama sahilde oturup ictigim cayin bile(caydan hic hoslanmayan biri olmama ragmen) tadi baska geldi bana.Umarim hicbir aksilik cikmaz da yine doya doya yasarim o karmasayi,telasi,kosturmayi..
     Ankara´da cok güzel vakit geciriyorum,canim memleketim benim.Oglus artik ayaklandi malum,birakicam kumlara,cimlere,azcik vitamin alsin,toprakla tanissin,günesle tanissin :)
     Ucustanda korkmuyorum artik.Oglusta alisti artik,hinnn hinnn yaparak biniyor ucaga,sonrasi uykuda geciyor genelde.Ilk yolculugumuzda bahsetmistim burada.Ayni maddeler yine gecerli ;)
     Tek problem yük hakkinin az olmasi.Mama,bez tasimaktan biktim ama napiyim,o cam kavanozlar epey  kilo tutuyor zaten.Türkiye´ye neden kavanoz kavanoz mama tasidigimi merak ediyor olabilirsiniz,hemen aciklayayim.Birinci sebep Türkiye´ye geldigimizde sabah evden cikip aksam ancak gelebiliyoruz,tüm vaktimiz yollarda geciyor,haliyle evde yemek hazirlayip onu tasimak,bir yerlerde isitmak daha zor geliyor.Bizim yediklerimizden elbette yiyor ama belli basli yerlerde ancak,su son olaylardan sonra artik hic güvenemem,akilli uslu bio mamalarini yesin daha iyi.Ikinci sebep maalesef bolluk ülkesi Türkiye´mde Hipp kavanoz mamalarinin cesidi cok ama cok sinirli.Diger markalardan da denedik,ama bir kasiktan fazla yediremedik maalesef,hala acilmamis mamalar duruyor öylece :(
Bez tasima sebebimde ayni maalesef.Kullandigimiz bezi bulamiyoruz,herhangi bir 5+ numara bez gözümüze carpmamisti,6yi hic bulamayiz artik.Hacimce genis ama kiloca cok yer kaplamiyor bezler Allah´tan!
     Annemin siparisleri,babamin siparisleri,kuzenlere hediyeler,esimin ailesine hediyeler derken bizim giysilere yer kalmiyor.Az esya cok özgürlük felsefesini seviyorum ama zorunlu gidecek esyalar olunca uygulamaya geciremiyorum,sadece kendim icin uyguluyorum bunu.1-2 parca giysi,minnacik bir makyaj cantasi o kadar.Yedek ayakkabi bile almiyorum.O kadar da stres olsun artik ne yapalim.
     3 günüm var ve sürekli tirmanan,evin icinde kosturan bir cocukla hem evi temizlemek,hem hazirlanmak,hem eksikler icin alisverise cikmak yorucu.Cok planli olmak gerekiyor.
     Durum böyle iste.Hazirlik zor,bavul yerlestirmek zor,evi tertemiz yapip cikmak zor.Ama heyecanliyim iste,ülkeme gidiyorum ötesi var mi :)
     Hazirlik,gidis,dönüs derken 1 ay kadar yokuz bizde.Herkese keyifli bir yaz ve iyi tatiller diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder