1 Haziran 2012 Cuma

Felaket Habercilerine!

     Hayatta en sinir olduklarimin listesinde gün gectikce en üst basamaklara tirmanan bir söylem var.´ Filanca olunca görürsün,daha bu ne ki,iyi günlerindesin.´ Bu cümleleri duyunca kan beynime sicriyor yeminle.
     Hayatin her alaninda,her aninda bu cümleleri sakiz gibi diline yerlestiren komsu,akraba,arkadas oluyor cevremizde,mutlaka.
Okul döneminde´ Tadini cikar,ise girince görürsün´,
Nisanlanirsin ´En iyi zamanlarin,evlenince görürsün´
Evlenirsin ´ Daha bunlar cicim bicim aylari,az zaman gecsin görürsün ´
Hamile kalirsin ve yandiginin resmidir artik. ´ Ooo bunlar iyi zamanlarin,karnin büyüsün görürsün´
´ Son zamanlarin tadini cikar,dogunca görürsün.´ 
´ Melek canim bu melek,az hareketlensin görürsün.´,
´ Bi emeklesin görürsün,bi yürüsün görürsün,bir konussun görürsün,ikinci mi aaaa o zaman görürsün bla bla bla bla.... Sonu yok bu yaygaralarin,cok bekledim biter nasil olsa diye ama cik,yok,bit-mi-yor!
     Görürsem görürüm kardesim,görmek icin evlendim,görmek icin cocuk yapmadim mi zaten.Ne demeye felaket tellalligi yapiyorsunuz,her karsima cikisinizda bilmis bilmis su olsun görürsün bu olsun görürsün diyorsunuz ki?Azcik hayata bakis acinizi degistirseniz belki sizde felaket okumaktan cok hayattan zevk alacaksiniz!
     Ben memnunum hayatimdan.Oglumun yaramazliklarindan da memnunum,emzigini buzdolabindan cikarmaktanda,gözlügümü camasir makinasindan bulmaktanda,koltuklarimin boya kalemleriyle boyanmasindan da,karsima gecip eke eke ´issemiooo´´demesinden de memnunum.
     Attigi her adimdan,yasadigimiz her yeni günden de memnun olacagim.Cünkü bunu görmek,yasamak icin beraberiz,her animi iyisiyle kötüsüyle tadini cikara cikara yasamayi seviyorum.
     Günesin dogusunu izlemekte,rüzgara karsi derin derin nefes almakta,yagmurda yürüyüp her bir damla da irkilmekte,evime aldigim bir buket lale de,esimin bir minik öpücügü de,ogluma sarildigim 5 saniyede benim icin degerli,zorluklari da ayni sekilde.Hepsinin bir getirisi var mutlaka.Hayatin anlami bunlar benim icin.O yüzden oglumla esimle beraber gördügüm hersey kabulüm,hayatin her aninin tadini cikarmakta ona nasil baktiginizla alakali degil mi zaten?


Fotograf alintidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder