5 Nisan 2011 Salı

Cocuklariniza Yapmayin Bunu!!!

     Son birkac gündür basimi nereye cevirsem hemen hemen ayni seylerle karsilasiyorum,sinirlerim tavan yapiyor! Önceleri bu kadar ilgimi cekmeyen bu konu acikcasi hem anne olduktan hemde su cocuk istismari konusu tekrar gündeme geldikten sonra beynimi epey mesgul etmeye basladi..Öyle ki bazen inanin kabuslar görüyorum,ter basiyor,uyuyamiyorum,üzülüyorum,icim aciyor…
     Paylasim sitelerinde,anne-cocuk sitelerinde,mail kutumda,msnimde…Her yerden bir mesaj…En tatli bebek,en güzel cocuk  yarismasinda Ogluma/kizima oy verir misin?!Altinda bir adres,adrese girdiginde karsinda bir bebek/cocuk resmi,en süslü püslü,en güzel haliyle,masumca poz vermis…Altinda tanidik tanimadik onlarca,yüzlerce yorum…Ayyyyy ne tatli cocuk,aaa cok seker vs…Hönk!! Nasil yani?
     Hayir bunu yapanlarin cogu arkadasim,cogu belli bir egitim seviyesinde yada kendilerini yetistirmis insanlar…Gündemden,olan bitenden bihaber sahislarda degiller! Suan aralarinda bu yazimi mutlaka okuyanlar var,beni bu görüsümden ötürü kara listelerine alacak arkadaslarimda var ama cokta umrumda degil acikcasi…Söz konusu cocuklarimiz,öpmeye,koklamaya doyamadigimiz kiyamadigimiz yavrularimiz…Bu yüzden tavir yapacak olan insanlara sadece eyvallah derim!
     Yapmayin,Allah askina yapmayin! Sizin masumca,belki sirf eglence olsun düsüncenizle girdiginiz bu tür yarismalarda niyeti hicte iyi olmayan onlarca insaninda oralarda kol gezdigini unutmayin!Biz annelerin ictenlikle,seve seve baktigimiz o masum resimlere ,dilim varmiyor ama,lanet olasi bir sürü sapik agzinin suyu aka aka bakiyor olabilir!!
     Yazacagim cok sey var bu konuda aslinda,dilime bir sürü sey geliyor,söyleyeyim diyorum,kusayim icimdekileri ama suan buna maalesef vaktim yok!Anlatilacaklar arasinda yerini aldi bu konuda…En kisa zamanda cok begenerek takip ettigim cocuk psikologlarinin bu konuda görüslerinede yer vermek istiyorum…
     Lütfen bu konuda duyarli olalim,cocuklarimizin resimlerini kahrolasi sapkin beyinlere bu sekilde sunmayalim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder